↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓ فرمت فایل : word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحات :16 قسمتی از متن فایل دانلودی : -1 مقدمه : یک شرکت قبل از ورود به بازارهای خارجی، باید اهداف و سباستهای بازاریابی بین المللی خود را روشن سازد. به عبارت ديگر اولاً باید تصمیم بگیرد میخواهد در بازار خارجی به چه حجم فروش دست یابد(بعضي از شرکتها به عنوان هدف سهم کم را در بازار انتخاب میکنند) ثانياً باید تعیین کند میخواهد در چه تعدادی از کشورهای خارجی به فعاليت بپردازد و در نهايت باید تصمیم بگیرد میخواهد در چه نوع کشورهایی فعالیت کند. یک شركت پس از اینکه درباره فروش در یک کشور خارجی تصمیم گرفت نوبت به انتخاب بهترین روش ورود به این کشور میرسد. روشهای ورودی که در گزينههاي شرکتها قرار دارد عبارتند از : صادرات، سرمایهگذاری مشترک، سرمایهگذاری م ...